05/03/2009
Black The Mr.& Mrs. Quiz Q
293434b35snosxfi[1]
  

The Mr.& Mrs. Quiz
Q

How long did you date before you got engaged?
haha we been together for 8 yrs....had 3 kids and finally decided to make it official...talk about doing everything backwards...lol...

Did you get the ring you wanted?
YES I PICKED IT OUT..

Was the proposal a complete surprise?
READ MY STORY ON MY RING SECTION...
KIND OF, BUT HES NOT A ROMANTIC TYPE MORE MACHO DUDE..IT WAS MORE LIKE...." ARE YOU READY TO MARRY ME NOW?" NO RING NOT ON HIS KNEES...AND ON THE PHONE..HAHA..I KNOW HUH...I DIDNT REALLY TAKE HIM SERIOUS BUT I SAID YES ANYWAY..LOL....THEN WE WENT SHOPPING FOR A RING THEN I WAS LIKE OK ITS FOR REALS NOW....AND THATS WHEN WE SENT OUT EGAGEMENT ANNOUNCEMENTS OUT....

Do you wish you had a bigger/smaller diamond? If so How big or small?
NOPE I LOVE IT..MY ENGAGEMENT RING IS 2 CARATS AND MY BAND IS THE SAME...AND IT SPARKLES LIKE CRZY....IM HAPPY WITH IT....

Did you cry when he proposed?
NO

When do you want to go for your honeymoon?
WELL ITS HARD TO DO ANYTHING WITH KIDS...LOL...SO WERE GONNA ONLY BE GONE 2 DAYS AFTER THE WEDDING ALONE AND THEN THE FOLLOWING WEEKEND WERE GOING ON A FAMILY VACATION

Are you buying his wedding band for him?
Yes. HE PICKED IT OUT....ANDGRRR..HE LIKE GOLD...SOOOOOOOOO DOES NOT MATCH WITH MY RING...LOL

Have you gone over your original wedding budget?
HAHA I STARTED OFF ONLY AT LIKE 5-10K BUT ITS WAY OVER THAT NOW..BUT I GOT ALOT OF GOOD DEALS AND CUT STUFF I FELT WASNT NEC.

What day of the year will your wedding be?
Saturday, SEPTEMBER 12, 2009

What kind of weather?
Warm, summery, JUST RIGHT HOPEFULLY THATS WHY I PICKED THAT MONTH

Inside or outside?
Inside

Church/justice of the peace/other?
Church

How many people will be there?
180

Time of day?
CEREMONY AT 130 AND RECEPTION 5 PM

Any kind of theme?
YES...BLACK AND WHITE DAMASK AND HOT PINK

How many bridesmaids? Who would they be?
8 BM 1 MOH

What kind of cake/what will it look like?
PLAIN WHITE SQAURES AND GERBERS ON IT

Where will you have the reception?
A HALL

What kind of dress will you have/color/material?
White, MORIE LEE BLU 4185 ILL POST A PIC OF ME IN IT SOON

What kind of flowers in your bouquet?
HMM IM THINKING OF AN ALL ORCHID CASCAD BO-K

Kind of engagement ring?
WHITE GOLD.....2 CARATS PRINCESS CUT DIAMONDS
BAND WHITE GOLD 2 CARATS

Kind of wedding bands?
HIS IS YELLOW GOLD 1 CARAT DIAMONDS

How will you wear your hair?
Half up, half down...IM TRYING TO KEEP ALL MY HAIR UP UNTIL THE WEDDING SO I CAN LOOK DIFFERENT....

Who will be important to be there?
Our family and close friends

Will the reception be big or small?
WE PLANNED FOR A BIG ONE...BUT IT DOESNT MATTER IF NOT EVERBODY SHOWS UP JUST AS LONG AS WE HAVE FUN....

What will the groom wear?
Black tux with aLL WHITE UNDER

HOW old will you and the groom be?
I WILL BE 26 AND HE WILL 26...WERE SIX DAYS APART....


How long will you be engaged before you get married?
DAMN....SINCE JUNE 2007......

Live together before or wait till married?
WE ALREADY DO..DONE ALL THAT STUFF ALREADY...

Take a long time to plan the wedding or will it be simple?
PLANNING SINCE 2007

Will you do it yourself or with family or hire someone to plan the wedding?
IM MY OWN WEDDING PLANNER..I LOVE PLANNING EVENTS....

Will you write your own vows or use something pre-made?
BOTH....
quiz
see more
Our Vow Cards Pink- from Partyshakers.com
~Our Renewals~ I STILL DO- DO I STILL Updated: I changed the outside card to ivory and fu...
 contact me    
 flag
number of visits: 374